Annas home & bakery

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Anna - 17 april 2012 23:04

Ja har visst glömt bort min blogg totalt av någon anledning men nu är ja tillbaka igen. Och här kommer en liten update om vad som sker just nu;

Idag har jag varit och kollat på en ny praktikplats men kunde inte ta den p g a min hudsjukdom (psoriasis), lite tråkigt när det är så men bara att leta vidare..

Och ikväll bakade jag världens godaste rabarberkaka (enligt mej), receptet på den kommer antagligen imorgon.

r er som är lite inrednings intresserade så håller jag just nu på att styla om mitt vardagrum/sovrum vad gäller färger och textilier (bild kommer på de så småningom)


Jag avslutar detta inlägget med att visa

tussilagor som jag plockade i min mors trädgård innan idag.


/Anna N


                                                        



Presentation


Hej! Ni trillade just in till en blogg som mest handlar om inredning och bakning, och jag som driver denna blogg heter Anna och bor i en stor etta i Kristianstad med min lilla hamster som heter Doris.
Jag har för tillfället arbetspraktik i en godisaffär

Fråga mig

0 besvarade frågor

Doris

    

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards